tanjung bidara

     Assalamualaikum :) . penat siot pergi mandi dekat tanjung bidara . Dari pukul 12 sampai pukul 5 . tapi best , semua sporting gila , rasa macam nak pergi lagi je , hehe . Minggu depan kita orang nak pergi mandi sagil pulak , siapa nak ikut angkat kaki :P .

     sekarang aku nak cerita pasal aku pergi mandi dekat tanjung bidara . first sekali , sampai je dekat teman mandi dyorang terus je mandi tapi aku tak mandi pun . walau aku tak mandi tapi baju aku basah  nak tahu sebab apa basah , sebab dak ijat and dak amin tarik aku bawak pergi tengah laut , tak ke gila dyorang  *nasib air surut* . ae ae ae sejak bila aku rapat dengan amin , hehe *rahsia* .

     lepas mandi-II aku dengan dak firdaus(my bf) pergi salin baju , lepas salin baju aku duduk-II dengan dak firdaus , tiba-II dak firdaus minta enset aku , pehhh . nak tak nak terpaksa bagi . dia check enset aku , ada gambar laki tapi gambar tu gambar abang angkat aku . Dia marah seyyyy ada gambar laki dalam enset aku *wtf* , hehe .

    dia check enset aku , aku pun check enset dia rupa nya ada perempuan lain , aku punya lah mengamuk sampai kita orang gaduh uh dekat situ :) . sejak tu aku da putus dengan dia *kesah pulak aku :P* .

    ok lah aku stop sampai sini je cerita aku , lain kali aku cerita lagi , okey . kbyeee , assalamualaikum