mood hilanng

    Assalamualaikum :) . hari ini aku nak cerita pasal seorang pakcik , pakcik nie dia tiba-II nak maki kita orang , agak nye pakcik ni gila kot *wtf* . kalau pakcik baca blog saya mesti pakcik rasa hot*kesah pulak aku , kau ke kau tak hot* .

    *Pakcik kalau nak maki orang pun agak-II uh , pakcik sedar diri sikit sebelum nak maki hamun orang , selagi saya bersabar , saya bersabar ae pakcik . sekarang saya tak boleh kawal sabar saya , sooo  saya kena maki hamun pakcik dalam blog saya . Pakcik tu dah tua , jangan nak maki orang je . pakcik ingat , pakcik punya kepala angin je kita orang nak ikut wtf uh babi . pakcik ingat , pakcik kaya pakcik boleh sesuka hati nak maki orang , wtf uh anjing .  Ae orang tua !! hilang HOT aku tahu tak (HOT = hormat orang tua) .

     Dah lah aku malas nak maki hamun orang tua yang ajet-II nie , lagi aku pikir orang tua nie lagi aku nak maki dia . aptb . nnti aku updated blog lagi okey . kbyeeee , assalamualaikum .