happy birthday JB




Hye assalamualaikum :) Hari ni 1 Mac 2013 genaplah umur Justin Bieber 19 tahun atau nama penuh dia Justin Drew Bieber :* Aku minat dia sejak umur aku darjah 6 lagi . Entah macam mana aku minat dekat dia pon aku tak tahu, mungkin dia punya rambut tu membuatkan dia comel dan hensem ...ehehe =D

Lagi pon sekarang justin bieber single boleh lah aku ngorat dia kan , hehe . biar selena gomez jealous tengok aku dengan justin nanti , baru padan muka dia :P . lagi pun sebab selena gomez couple dengan justin bieber , justin bieber dah tak famous lagi , i hate u selena gomez :P

By the way aku nak cakap yang aku suka, minat, sayang dan cinta dekat dia *tak pasal2 nanti Selena Gomez jealous pulak  *kesah pulak aku dia jealous* :P

K bye assalamualaikum ;) 
<3 I LOVE U JUSTIN BIEBER <3