amirol fitri

      Assalamualaikum :) hari aku nak cerita pasal amirol fitri . dah 3 hari aku jumpa dia , first hari jumaat . second hari sabtu jumpa dia dekat tanjung bidara and then aku jumpa dia tadi dekat melaka sentral *happy* .

      dia hensem + tinggi + awesome . aku sayang dia sangat-II . aku harap aku dapat hidup lebih lama dan dapat hidup dengan dia *amin* . first time jumpa dia rasa macam nak tercabut jantung aku , tapi happy gila jumpa dia .

      dia da la tinggi , aku tengok dia berdogak uh macam tengok zirafah *jahat kejap* . walau dia tinggi macam zirafah ke aku tetap sayang dia *muahhhh* hehehe . nanti dia balik melaka aku nak jumpa dia lagi .

       ok lah sampai sini je aku boleh updated blog *tak ada idea* . kbyeeee , assalamualaikum .

                                                        <3 I LOVE AMIROL FITRI <3