hehe

      Assalamualaikum , hari ini aku nak jumpa mirol lepas jumpa mirol aku terus balik rumah and then kena kemas rumah kalau aku tak kemas rumah aku tak boleh ikut pergi balik kampung uhhh sedihhh , Tapi tak apalah kan tanggungjawab seorang anak perempuan , betul tak , lagi pun kalau tak dengar cakap mak kan berdosa , hehe

      lagi satu siapa nak ikut aku pergi tanjung bidara esok ? , kita pergi mandi manda jom tapi bawak kereta sendiri lah , hehe :P . esok aku pergi dengan anak angkat mak aku lagi , kita orang pergi ramai-II bawak 3 biji kereta dengan 6 biji motor , hehe ramai kan .

      uhh baru aku teringat rumah mirol kan dekat dengan tanjung bidara , sooo boleh lah aku ajak mirol sekali pergi tanjung bidara . boleh lah aku date dengan dia kali kedua , betol tak , heheh *pandai jugak anak mizan* .

      oklah aku dah tak ada idea nak tulis apa lagi , lagi pun tengah tunggu mirol call and then baru aku pergi melaka sentral , hehe *mohon jelly , weikk*