Hye Assalamualaikum , hari nie aku nak cerita pasal kaki and pinggang aku yang sangat-II sakit . Mula-II kaki aku terseliuh masa merentas desa and then hari jumaat peha aku dah kejang tak boleh nak jalan .

    Malam jumaat pulak pinggang aku pulak sakit , hanya allah sahaja yang tahu bertapa sakit nya kaki and pinggang aku . yang paling teruk aku sampai tak boleh nak bangun , asal bangun je mula lah sakit-II seluruh badan .

    hari sabtu ayah aku balik melaka , ayah aku tengok aku jalan kengkang and then dia ketawa happy sangat tengok aku sakit . hari sabtu hari yang tak boleh aku lupa sampai lah sekarang , ishhhhh .

    And then hari nie , aku pergi jusco ya allah ramai nye orang yang aku kenal datang sana dah lah kaki kengkang sampai dorang ajekk aku . hari ni aku nampak abang intan , shafiza and geng akak dia , aku nampak geng aku atiqah and the geng . sorry lah atiqah aku tak dapat keluar dengan kau sebab aku pergi dengan mamat yang aku minat sangat-II

    Hari ni aku keluar dengan 4 orang lelaki and aku sorang sahaja peerempuan ramai kan penjaga aku  hehe . tapi yang best nye aku pakai baju sama warna dengan mamat yang aku minat iaitu warna merah maklum lah sweet couple , hehe .

     tadi siapa yang pergi jusco and nampak 4 orang lelaki and sorang perempuan tu aku lah , hehe . nak tahu tu aku , aku pakai baju merah , tudung merah , seluar jeans and selipar pink . yang 4 orang lelaki tu dia ada pakai baju hijau , seluar jeans pendek , and selipar warna apa aekk aku lupa . sorang lagi pakai baju coklat , seluar jean and selipar coklat , sorang lagi aku tak perasan and sorang lagi pakai baju merah , seluar jeans , kasut warna biru and dia pakai spek mata hitam , hehe

     tadi memang best uhhhh keluar dengan dorang semua , aku paling suka keluar tadi sebab aku jalan berdua dengan mamat yang aku minat , ohoh sweet couple ma . da lah dia belanjar aku tengok wayang , belanja makan and belanja topup lagi tu . hehe

      oklah , sampai sini je aku cerita lagi pun da panjang nie aku cerita tapi tak tahu lah ok ke tak aku punya karangan nie , mesti dapat gred G kan , hehe *kesah pulak aku* . kbyeee , assalamualaikum