first date

              Assalammualaikum :')
     izzaty Here . 16 . Melake . Candidates SPM 2014 . Batch 97 :D
      Comell + Pendek + Peramah . HAHA >_< *Perasan Kejap*
                                
                

      Comell kan gambar aku , hehe *mohon jelly* . gambar ni aku snep masak akad nikah pakcik dan makcik aku  , sempat bergambar  , okey stop pasal kahwin ni  lagi pun bukan aku yang kahwin , kalau aku kahwin aku cerita okey .

      Aku nak cerita pasal first date aku dengan AMIROL FITRI  , hehe . hari ini mirol nak balik melaka dan dia nak jumpa aku kat melaka sentral . Tapi aku segan lah nak jumpa dia maybe aku bawak kawan aku sorang nama dia farahin , :)

      Lagi pun farahin nak jumpa pakwe dia juga hari ini , boleh lah aku suruh dia teman aku jumpa mirol kan-II , aku nak ajak kembar aku dia punya rumah jauh dari melaka sentral lagi pun dia tak ada transport nak pergi , sedih-III

      Ok lah aku tak tahu nak cerita pasal apa lagi , so sampai sini je nnti aku ada idea nak updated blog aku updated lagi oke , sekarang nak siap-II nak pergi melaka sentral , heheh . kbyeee , assalamualaikum .