Hye , assalamualaikum :) . Lama tak tulis entry . Korang cuti mesti pergi jalan-II kan , sama la macam kembar aku , dia cuti dia pergi MUAR  hantar adik dia masuk MRSM kat muar , lepas hantar adik dia , dia pergi ronda kat muar , best nya (janganlupabelibuahtanganuntukaku) . Aku cuti langsung tak pergi mana-II , aku bercuti lagi best kat hospital , baringggg jeeeee kat atas katil , bila lah aku nak keluar dari sini , dah lah hari ini aku tak dapat hangout dengan member-II aku , homework pun banyak lagi yang aku belum siap kan , someone tolong aku siap kan homework ! pleaseee . :'( .

     harap-II esok aku dapat keluar dari hospital , bosan dehhhh duduk lama-II kat sini , esok pulak kakak aku balik , lagi lah aku tak sabar nak keluar , kalau esok tak dapat keluar aku nak cabut dari hospital lah , baru syokk . hehe

     oklah , tangan aku dah penat nak menaip entry panjang-II , lagi pun kejap lagi doktor nak jumpa aku , maklum lah aku kan artis , mesti lah ramai peminat nak autograph , hehe *perasan jap* . kbyeee , assalamualaikum :)