penat

       Hye assalamualaikum :) hari ni aku tak pergi sekolah sebab hari aku tolong mak aku masak untuk 200 orang punya makan , penat gila dah aku bangun pukul 3 pagi sampai sekarang belum tidur lagi . atoihai :( . Aku nak minta maaf kat kembar aku sebab aku janji aku nak datang sekolah hari ini , hehe . Beb sorry lah sebab aku tak dapat datang sekolah tadi , aku penat gila hari ni , tak apa esok kita keluar ae . hehe :)

       YESS ! esok aku nak hangout dengan member-II aku tapi aku tak hangout kat mahkota parade atau dataran pahlawan aku hangout kat GSC Aeon Bandaraya , Melaka je malas nak keluar jauh-II tak ada transport nak pergi . Hehe , esok kalau korang nampak aku tegur-II lah , kalau tak nak tegur pun takapa tak kesah pun , :P .

       Sorry sebab aku dah terlambat nak ucapkan salam maulidur rasul sebab semalam aku busy sangat-II sampai tak sempat nak ucap , tak apa kan ? hehe :) . Ok lah , nanti aku updated blog lagi yee , aku nak tidur dulu . kbyee Assalamualaikum , Muahhhh * bagi kiss sikit * . hehe :P