Assalamualaikum :) hari ni aku hangout dengan member-II aku . aku hangout dekat jusco je , tak main uh dekat MP or DP , hehe :) . sebenarnya aku nak hangout kat MP or DP tapi aku tak ada transport nak pergi sana , maklumlah rumah aku nak pergi ke sana jauh lah .

     Tadi pergi jusco kita orang pergi tengok wayang cerita juvana , best jugak cerita tu . walau pun best , aku kesejukan dalam panggung wayang tu , menyesal duduk tepi . lain kali aku nak pilih tempat kat tengah-II lah , da tak sanggup duduk tepi lagi .

      lepas tengok cerita juvana kita orang jalan-II kat dalam jusco tu , tapi aku jalan dengan kembar aku je sebab member aku lagi sorang kena balik awal sebab nak gentel tepung kata nya , maklum lah dia tu busy sikit nasib kembar aku tak busy , boleh lah aku merayau kat jusco tu ,  hehe .

      ok lah . nanti aku udated blog lagi , aku tak tahu nak updated apa lagi tak ada idea , hehe :) . kbyee assalamualaikum .