Assalamualaikum , hari nie aku nak cerita pasal dekat sekolah tadi . Pagi tadi macam biasa lah ada perhimpunan . Tadi kelas aku berpindah randah , kata cikgu kelas terapung , maklumlah sekolah aku sekarang tengah diperbaiki , so kelas aku dijadikan kelas tingkatan 5 :( . hari nie sekolah aku dapat duit RM 100 . hehe * happy jap * .

      Tadi dekat sekolah ibu bapa yang kena ambik duit 100 tu , murid-II tak boleh ambik sebab tahun lepas ada aduan daripada ibu bapa murid yg anak mereka tak dapat duit 100 tu . ishhh . ibu bapa kena datang pukul 1 :30 petang , tadi ibu twin aku datang sekolah ingat nak suruh ambik kan duit aku sekali tapi , entah lah aku pun tak tahu nak cakap apa . biarlah , hehe janji tadi aku happy .

      Tadi mak aku datang , aku happy gila sebab kat sekolah aku asyik kena buli je dengan kawan aku nama dia kalau mak aku tak datang sampai balik sekolah pun aku kena buli . tadi mak aku datang nak ambik aku , masa mak aku nak tulis nama , no i/c dan tanda tangan , kawan aku yang buli aku ni ada dekat situ juga dia kata dekat guru kelas aku yang cousin dia dah sampai , nak tahu siapa cousin dia , cousin dia ialah mak aku .

adam : teacher cousin saya datang nak ambik duit 100 untuk saya 

teacher : siapa cousin awak 

adam : tu cousin saya , mak izzaty . * semua ketawa *

aku : siot je kau adam

mak : cepat carik nama , lepas tu kita balik . 


       Nie aku cerita sikit je , malas nak cerita panjang-II sakit tangan aku nak menaip . hehe . ok lah samapi sini je aku boleh cerita . kbyee , assalamualaikum