best

     Assalamualaikum , hari nie aku happy gila keluar dengan anak angkat mak aku . kita orang pergi mandi dekat tanjung bidara dekat je dengan rumah mirul , rugi aku tak call mirul . kalau aku call suruh dia datang mesti dia datang . hehe :)

      tadi aku cakap dengan mirol aku pergi tanjung bidara lepas tu dia kata kenapa tak call dia , kalau tak boleh dia datang . boleh jugak aku dating dengan dia kan , hehe :) tak apa lah benda dah jadi . nanti aku nak pergi tanjung bidara aku nak ajak mirol lah * gatal jap * :) .

      walau kena marah dengan mirol aku tetap happy sebab keluar dengan anak angkat mak aku , anak angkat mak aku semua lelaki ,  aku dengan mak aku je perempuan yang pergi tanjung bidara . kita orang pergi naik motor ,  ramai jugak anak angkat mak aku yang pergi tanjung bidara , tu pun ada yang tak pergi . kalau semua pergi mesti gempak gila uh .

      ok lah , sampai sini je aku bolah updated blog aku nak call mirol jap , hehe :) . kbyee , assalamualaikum