Assalamualaikum . hyep , hari nie aku nak cerita pasal sabtu . hari sabtu kembar aku datang rumah aku sebab kita orang kena siap kan jadual waktu dan jadual bertugas . Aku tengok jam dah pukul 11 tengah hari kembar aku tetab belom datang . aku tunggu lagi , lepas tu ada mesej daripada kembar aku

kembar : dalam pukul 1 lebih aku datang 

    Aku tengok jam lagi dah pukul 1 lebih kembar aku tetap tak datang juga lepas tu henset aku berbunyi

kembar : dalam pukul 2 kot aku sampai , bapak aku tak balik kerja lagi 

    Tepat pukul 2 aku tunggu kat luar rumah , aku keluar je kembar aku pun sampai kat rumah aku . hehe :D , kalau kembar aku tak sampai pukul 2 aku sembelih dia hidup-II * jahat jap *

     Ok lah , sampai sini je aku boleh cerita . aku pun da mengantuk maklumlah da pukul 12 lebih tak tidur lagi padahal esok nak sekolah . hehe > kbyeee , assalamualaikum


> nanti aq upload gambar jadual bertugas <