bosan + sedih = mengantuk


Assalamualaikum , hari nie aku bosan gila duduk rumah , online facebook dan twitter pun bosan juga . Hari nie twin aku tak online sebab dia pergi kenduri yang berdekatan dengan rumah dia * menguap jap * hehe . hari nie aku bosan + sedih  = mengantuk .

Sekejap je dah hari jumaat kan , hari nie 2 orang budak kelas aku last kat sekolah menengah kebangsaan durian daun lepas tu dia dah tak ada kat sekolah tu lagi sebab dia dapat masuk vk , untunglah dapat masuk vk . Kemungkinan twin aku pun pindah jugak , tu pun kalau dia dapat , kalau tak dapat aku tak tahu dia stay sekolah tu atau dia mohon kat tempat lain . 

Hari nie aku sedih sebab member aku , hari nie dia last sekolah dengan aku , kenapalah kau pindah , kau kata kau tak nak pindah aku tak dapat nak buli kau lagi tahu tak * jahat kan aku * hehe , walau aku buli kau hati aku baik tau * perasaan * hehe . harap korang happy duduk dekat sekolah baru korang  . your are my bfff ( bfff = bestfriend forever faker ) hehe , peace * just kidding * 

oklah sampai sini je yang aku boleh updated blog , kalau ada idea lagi aku updated lagi ye . kbyee  , assalamualaikum * muahhhh * :P .