marah

 

      
Assalamualaikum :) lama tak update blog rindu rasanya , hehe . hari ini aku nak cerita pasal terjadi kemarahan aku dekat sekolah :) . Serius hari aku marah gila masa aku berada dekat sekolah . nak tahu sebab aku marah bacalah sampai habis , hehe :) . btw first skali aku nak mintak maaf klau aku terkasar bahasa *bengang sgt2*

Aku benci gila kat seorang guru nie , serious aku memang tak suka cikgu tu . aku tahu aku kurag ajar sebab aku maki2 dia lps nie tapi dia tu agak2 uh macam vangang je dia tu , benci !!!! mulut macam mulut murai suka je jaga tepi kain orang . 

btw klau kau nak cari pasal pun tak payah uh nak jadi batu api .skrg aku pulak nak cerita pasal diri kau tu ,,,,  kau tak sedar ke yang pakaian kau tu menjolok mata lagi pun umur kau dah 40 lebih tak kan kau nak pakai baju2 yang menjolok mata kot sedar lah sikit weyyyy , puihhh uh . lagi satu salah ke kalau cikgu patrikal nak tangkap gambar kita orang , salah ke , salah ke uh *bodoh betol uh*

Oklaah nanti aku update blog lagi sebab tak ada idea nak update lagi pun tgh marah gila dekat org yg jaga tepi kain orng nie , aishhh menyampah betul lah dgn org mcm tu . kbyee . assalamualaikum